21 września 2011

Sałatka buraczana



Składniki:

- 5 buraków
- 1 cebula
- 2 marchewki
- 1 duży świeży ogórek
- koperek
- szczypta curry
- szczypta oregano
- szczypta pieprzu
- oliwa z oliwek
- 1 łyżeczka soku z cytryny

  • Buraki gotujemy, a następnie, po ich wystygnięciu, razem z cebulą kroimy w kosteczkę.
  • Marchewki i ogórek trzemy na tarce.
  • Mieszamy wszystkie warzywa, dodajemy przyprawy, oliwę z oliwek i łyżeczkę soku z cytryny.
  •  Dokładnie mieszamy. Schładzamy w lodówce przed podaniem.  

5 komentarze:

Picali pisze...

Jaka ona różowa. Na pewno wykorzystam przepis, uwielbiam burzaczki pod każdą postacią. :)

vanilla pisze...

bardzo lubię buraki, ostatnio chodzi za mną śledziówa z buraczkami. Takiej sałatki jeszcze nie jadłam, chętnie przygotuję!!!! :)

Kasia pisze...

ja też wykorzystam ten przepis -właśnie zostały mi 2 ugotowane buraki po poprzedniej potrawie, a wszystkie pozostałe składniki mam :)

Aciri pisze...

W takim zestawie to jeszcze buraków nie jadłam. Apetycznie brzmi:)

burczymiwbrzuchu pisze...

Z ogórkiem i marchewką? takie buraczki to dla mnie nowość..apetyczna nowość :)

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More