16 maja 2011

Mus rabarbarowo-truskawkowy


Składniki:
- 500 g rabarbar

- 200 g truskawek (miałam mrożone)
- słodzik/cukier
- 1/4 łyżeczki sproszkowanej wanilii

Rabarbar dokładnie myjemy i obieramy. Kroimy go w kosteczkę i wrzucamy do rondelka z odrobiną wody. Gotujemy pod przykryciem i mieszamy co jakiś czas. Po około dwóch minutach dorzucamy truskawki. Obserwujemy czy nie trzeba dodać trochę wody- żeby rabarbar i truskawki się nie przypalił. W połowie gotowania dodajemy 1/4 łyżeczki wanilii i słodzik/cukier. Mus będzię gotowy po około 12 minutach. 
Fantastycznie smakuje zarówno na ciepło jak i na zimno.

8 komentarze:

burczymiwbrzuchu pisze...

Rabarbar i truskawki w formie musu? To musi być pyszne!

Lekka pisze...

Oj, tego to ja na pewno nie przepuszczę.:)

slyvvia pisze...

pycha :D

Marianna Hall pisze...

Połączenie kwaskowatego rabarbaru i słodkich truskawek to mieszanka znakomita :)

aga pisze...

cudowny!!! takie polaczenie smakow jest znakomite:)

skoraq cooks pisze...

Uwielbiam rabarbar, kocham truskawki, więc ten mus jest w sam raz dla mnie :-) a skoro przyprawiasz go jeszcze moją ulubiną wanilią, to jest to już mus idealny

Domi pisze...

O, tak! Robiłam przedwczoraj taki mus:)
Dodałam do niego brązowy cukier dla głębszego smaku, oraz odrobinę cynamonu i rodzynki.
Pychota!!!!!

Dan Kaplan pisze...

exipure honest reviews Adamstown

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More